Platbu za objednané zboží je možné provést následujícími způsoby.
Jednoduše přijdete a vyberete si, co potřebujete. S výběrem Vám rádi pomůžeme.
Produkty na internetových stránkách obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry. V případě dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "otázka k produktu - označeno symbolem otazníku (?) " zobrazující se v detailu každého produktu.
Před převzetím zboží doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena, doporučujeme zásilku nepřebírat a tuto zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost, nebo zanést vadu do přepravního listu.
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě, proto vše vyřídíme co nejrychleji.
Nesedí Vašemu mazlíčkovi velikost, vypadá barva produktu jinak, než jste si představovali nebo je prostě produkt nevyhovující? Máte právo na výměnu nebo vrácení zakoupeného zboží (odstoupení od smlouvy), ve lhůtě 14 dní od data převzetí. V případě výměny nebo vrácení zboží, máte možnost vrátit zboží následujícím způsobem:
1) Na prodejně ZOO ROOM - Výměnu a vrácení zboží s Vámi rádi vyřešíme osobně na prodejně.
2) Zaslat zboží zpátky přes Českou poštu. (NE na dobírku, takto zaslané zboží nebudeme moci přijmout, neboť vyúčtování provádíme po obdržení vráceného zboží). Pro výměnu nebo vrácení zboží nás vždy předem kontaktujte přes kontaktní formulář, telefon nebo email uvedený v kontaktech. K vrácenému zboží přes Českou poštu, přiložte vždy vyplněný formulář viz.příloha. a kopii daňového dokladu (faktury).
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:
Vždy prosíme, dodržte následující instrukce:
1) Před vrácením zboží nás předem kontaktuje a domluvíme se na postupu výměny.
2) Zboží nesmí vykazovat známky použití, znečištění např. od chlupů, poškození (musí být kompletní včetně visaček, dokumentace a veškerého příslušenství produktu) v původním obalu. Nebude-li zboží vráceno v původním obalu, můžou být účtovány dodatečné náklady spojené na nový obalový materiál, jako jsou např. výplně, obal atd.
3) Zboží musíme mít fyzicky k dispozici do čtrnácti dnů od převzetí.
4) Zboží nezasílejte na dobírku (takto zaslané zboží nebudeme moci přijmout, neboť vyúčtování provádíme po obdržení vráceného zboží)
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění závady a doručit reklamované zboží co nejrychleji k nám. Celý proces reklamačního řízení se řídí Reklamačním řádem.
O reklamaci nás můžete kontaktovat následujícím způsoby:
1) Přes komunikační kanály, na výběr máte následující způsoby (email, telefon, kontaktní formulář) viz. kontakty
2) Přes WWW.ZOOROOM.CZ, kde v sekci Reklamace (pouze, zda bylo zboží zakoupeno na registrovaného uživatele) zaevidujete novou reklamaci.
Reklamované zboží nám můžete předat následujícím způsoby:
1) Reklamované zboží společně s kopií faktury (účtenky) a záručním listem (je-li k dispozici) nám přineste na naší prodejnu ZOO ROOM, kde s Vámi vyplníme Reklamační protokol a převezmeme reklamované zboží.
2) Reklamované zboží společně s vyplněným Reklamační protokolem , kopií faktury a záručním listem (je-li k dispozici) zaslat na adresu: ZOO ROOM, Soudní 67, 569 43 Jevíčko.
POZN: Zboží nezasílejte na dobírku (takto zaslané zboží nebudeme moci přijmout, neboť vyúčtování provádíme po obdržení vráceného zboží).
Ze zákona máme povinnost vyřídit reklamaci do 30 dní, v případě že tak nebude učiněno, máte nárok na odstoupení od smlouvy.
EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.