Externí modul - cookies

Vše o nákupu

Nákup v našem E-shopu

  1. Vyberte si požadované zboží, případně se přihlaste do systému
  2. Pokud máte o zboží zájem, klikněte na požadované zboží, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další položky.
  3. Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet jednotlivých položek, Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka, nebo stisknutím Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
  4. Zvolte způsob dopravy a vyberte typ platby.
  5. Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky - pro nákup nemusíte být registrovaný zákazník)
  6. Po zkontrolování všech zadaných údajů a odsouhlasení obchodních podmínek, reklamačního řádu a zpracování osobních údajů odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
  7. Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš E-mail obratem doručen automaticky generovaný E-mail o přijetí objednávky. Na uvedenou E-mailovou adresu vám budou zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky, platby atd.
  8. Vaše zboží Vám bude doručeno na základě dodací lhůty.

Doprava zásilek

Dopravu zásilek zajišťujeme následujícími způsoby viz. níže. Zásilky s doručením prostřednictvím přepravce PPL, ZÁSILKOVNA, obvykle odesíláme do druhého pracovního dne od přijetí objednávky, nejpozději je objednávka odeslána do 5 pracovních dní.

1) Osobní vyzvednutí na prodejně -  U nás na prodejně si můžete  zboží zarezervovat a vyzvednout ZDARMA. Zásilka je připravena k vyzvednutí nejpozději do 24 hodin, obvykle je zboží připraveno do 4 hod. od potvrzení objednávky. Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, budeme Vás informovat na E-mail uvedený v objednávce, nebo telefonicky. Po vychystání zboží, bude zásilka ponechána v rezervaci po dobu pěti pracovních dní. Při nevyzvednutí ve stanovené lhůtě, bude objednávka stornována. Objednávka může být v libovolné výši. Informaci k platbám naleznete níže.

2) Zásilkovna (balík do 5Kg) - Na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny, bude doručen balíček o max. hmotnosti 5Kg (včetně obalu). Rozměry jsou limitovány na max. délku jedné strany 70cm a součet všech tří stran balíčku nesmí přesáhnout 120cm.  Přepravce Vám zašle e-mail a sms zprávu s heslem pro vyzvednutí zásilky, která bude uložena na pobočce Zásilkovny po dobu 7 dní. Objednávka do 1000Kč je zpoplatněna částkou 59Kč, nad 1000Kč je doručení ZDARMA

3) Zásilkovna (balík 5 - 10Kg) - Na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny, bude doručen balíček o max. hmotnosti 10Kg (včetně obalu). Rozměry jsou limitovány na max. délku jedné strany 120cm a součet všech tří stran balíčku nesmí přesáhnout 150cm.  Přepravce Vám zašle e-mail a sms zprávu s heslem pro vyzvednutí zásilky, která bude uložena na pobočce Zásilkovny po dobu 7 dní. Objednávka do 1500Kč je zpoplatněna částkou 170Kč, nad 1500Kč je doručení ZDARMA  

4) Přepravní společností PPL (balík do 20Kg) na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.  Na Vaši adresu bude doručen balíček o max. hmotnosti 20Kg (včetně obalu). Rozměry jsou limitovány na max. délku jedné strany 120cm a součet všech tří stran balíčku nesmí přesáhnout 360cm. Objednávka do 1200Kč je zpoplatněna částkou 129Kč, nad 1200Kč je doručení ZDARMA

5) Přepravní společností PPL (balík nad 20Kg) na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce. Rozměry jsou limitovány na max. délku jedné strany 120cm a součet všech tří stran balíčku nesmí přesáhnout 360cm. Objednávka do 1500Kč je zpoplatněna částkou 189Kč, nad 1500Kč je doručení ZDARMA

6) Doručení do PPL ParcelShopu (balík do 20 Kg) Na Vámi vybrané výdejní místo ParcelShopu, bude doručen balíček o max. hmotnosti 20Kg (včetně obalu). Rozměry jsou limitovány na max. délku jedné strany 120cm a součet všech tří stran balíčku nesmí přesáhnout 360cm.Objednávka do 1200Kč je zpoplatněna částkou 109Kč, nad 1200Kč je doručení ZDARMA

7) Doručení do PPL ParcelShopu (balík nad 20 Kg) Na Vámi vybrané výdejní místo ParcelShopu. Rozměry jsou limitovány na max. délku jedné strany 120cm a součet všech tří stran balíčku nesmí přesáhnout 360cm.Objednávka do 1500Kč je zpoplatněna částkou 169Kč, nad 1500Kč je doručení ZDARMA

8) Naší dopravou ZOO ROOM v okruhu 20Km od Jevíčka -  Zboží Vám doručíme v okruhu 20Km od Jevíčka, každý pátek v čase 9:00 - 15:00.

  • Při nákupu za méně než 700 Kč, bude účtováno dopravné 80Kč.
  • Při nákupu nad 700 Kč Vám zboží doručíme ZDARMA.

Objednávky pro páteční závoz, nám musí být doručeny nejpozději do čtvrtka 12:00 (Při doručení pozdější objednávky, nemůžeme garantovat dodání následující pátek. Objednávka bude přesunuta na další pravidelná závoz.) Informaci k platbám naleznete níže.

ŽÁDNÉ DALŠÍ POPLATKY ZA BALNÉ SI NEÚČTUJEME.

Doručení zásilek v okruhu 20Km od Jevíčka (Svitavy a Mohelnice jsou v okruhu doručení ještě zahrnuty)

Způsoby platby

Platbu za objednané zboží je možné provést následujícími způsoby.

  • PLATBA PŘEVODEM - Předem na náš bankovní účet 297461261/0300 se zadaným variabilním symbolem objednávky ZDARMA. (Pro páteční závoz kurýrem ZOO ROOM, musíme mít platbu na účtu do čtvrtečních 24:00, v případě pozdějšího připsání, bude objednávka odeslána až další pátek.)
  • V HOTOVOSTI / KARTOU NA PRODEJNĚ - Osobní vyzvednutí zboží na prodejně - ZDARMA
  • V HOTOVOSTI KURÝROVI ZOO ROOM - Doručení zboží v okruhu 20Km od Jevíčka, za zboží zaplatíte našemu kurýrovi při převzetí  - ZDARMA
  • NA DOBÍRKU (PPL, PPL ParcelShop, Zásilkovna) - Při převzetí zásilky zaplatíte fakturovanou cenu za objednávku. Cena dobírky +39Kč
  • PLATBA PŘES PLATEBNÍ BRÁNU ČSOB - Objednávku zaplatíte předem online, přes platební bránu - ZDARMA

Nákup na prodejně 

Jednoduše přijdete a vyberete si, co potřebujete. S výběrem Vám rádi pomůžeme. 

Informace o produktech

Produkty na internetových stránkách obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry. V případě dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "otázka k produktu - označeno symbolem otazníku (?) " zobrazující se v detailu každého produktu.

Pojištění zboží

Před převzetím zboží doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena, doporučujeme zásilku nepřebírat a tuto zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost, nebo zanést vadu do přepravního listu.

Výměna a vrácení zboží zakoupeného přes E-shop.

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě, proto vše vyřídíme co nejrychleji.

Nesedí Vašemu mazlíčkovi velikost, vypadá barva produktu jinak, než jste si představovali nebo je prostě produkt nevyhovující? Máte právo na výměnu nebo vrácení zakoupeného zboží (odstoupení od smlouvy), ve lhůtě 14 dní od data převzetí. V případě výměny nebo vrácení zboží, máte možnost vrátit zboží následujícím způsobem:

1) Na prodejně ZOO ROOM - Výměnu a vrácení zboží s Vámi rádi vyřešíme osobně na prodejně.

2) Zaslat zboží zpátky přes Českou poštu. (NE na dobírku, takto zaslané zboží nebudeme moci přijmout, neboť vyúčtování provádíme po obdržení vráceného zboží). Pro výměnu nebo vrácení zboží nás vždy předem kontaktujte přes kontaktní formulář, telefon nebo email uvedený v kontaktech. K vrácenému zboží přes Českou poštu, přiložte vždy vyplněný formulář viz.příloha. a kopii daňového dokladu (faktury). 

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

  • Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní, od převzetí zásilky.
  • Při vrácení kompletní objednávky, vrací prodejce zákazníkovi kupní cenu zboží, včetně účtované ceny za dopravu k zákazníkovi (prodejce má povinnost vrátit zákazníkovi za dopravu pouze částku, odpovídající nejlevnější variantě dodání zboží, kterou nabízí. V případě výběru expresního dodání, je vráceno zákazníkovi pouze dopravné za nejlevnější námi nabízené dodání.) V případě výběru peněžních prostředků za objednávku přes dobírku, bude vrácena zákazníkovi i částka účtována za dobírku.
  • Při vrácení nebo částečné výměně objednaného zboží (tj. některé položky z objednávky si zákazník ponechá), je zákazníkovi vrácena pouze kupní cena vráceného zboží, bez nároku na úhradu nákladů dopravy od prodávajícího ke kupujícímu. Náklady spojené na dopravu ohledně výměny položky, nese kupující.
  • Prodejce nevrací zákazníkovi náklady spojené na vrácení zboží k prodejci. Tzn. náklady na vrácení nese zákazník.Výjimku tvoří námi chybně zaslané nebo vadné zboží
  • Prodejce má povinnost vrátit zákazníkovi peněžní prostředky do 14 dní od převzetí vrácené zásilky.
  • Peněžní prostředky jsou vráceny zákazníkovi stejným způsobem, jakým je prodejce získal, nebude-li vzájemně dohodnuto jinak.
  • POZOR - Nelze vrátit nebo vyměnit položky, které byly vyrobeny nebo upraveny podle požadavků zákazníka.

Vždy prosíme, dodržte následující instrukce:

1) Před vrácením zboží nás předem kontaktuje a domluvíme se na postupu výměny.

2) Zboží nesmí vykazovat známky použití, znečištění např. od chlupů, poškození (musí být kompletní včetně visaček, dokumentace a veškerého příslušenství produktu) v původním obalu. Nebude-li zboží vráceno v původním obalu, můžou být účtovány dodatečné náklady spojené na nový obalový materiál, jako jsou např. výplně, obal atd.

3) Zboží musíme mít fyzicky k dispozici do čtrnácti dnů od převzetí.

4) Zboží nezasílejte na dobírku (takto zaslané zboží nebudeme moci přijmout, neboť vyúčtování provádíme po obdržení vráceného zboží)

Reklamace zboží zakoupeného přes E-shop

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění závady a doručit reklamované zboží co nejrychleji k nám. Celý proces reklamačního řízení se řídí Reklamačním řádem.

O reklamaci nás můžete kontaktovat následujícím způsoby:

1) Přes komunikační kanály, na výběr máte následující způsoby (email, telefon, kontaktní formulář) viz. kontakty

2) Přes WWW.ZOOROOM.CZ, kde v sekci Reklamace (pouze, zda bylo zboží zakoupeno na registrovaného uživatele) zaevidujete novou reklamaci.

Reklamované zboží nám můžete předat následujícím způsoby:

1) Reklamované zboží společně s kopií faktury (účtenky) a záručním listem (je-li k dispozici) nám přineste na naší prodejnu ZOO ROOM, kde s Vámi vyplníme Reklamační protokol a převezmeme reklamované zboží.

2) Reklamované zboží společně s vyplněným Reklamační protokolem , kopií faktury a záručním listem (je-li k dispozici)  zaslat na adresu: ZOO ROOM, Soudní 67, 569 43 Jevíčko.

POZN: Zboží nezasílejte na dobírku (takto zaslané zboží nebudeme moci přijmout, neboť vyúčtování provádíme po obdržení vráceného zboží).

Ze zákona máme povinnost vyřídit reklamaci do 30 dní, v případě že tak nebude učiněno, máte nárok na odstoupení od smlouvy.

Informace EET

EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.