Externí modul - cookies

Často kladené otázky (FAQ)

Poradíte mně s výběrem?
Ano a velmi rádi! Stačí nás kontaktovat přes dostupné komunikační kanály nebo nás navštívit přímo na prodejně. 

Mohu si zboží zarezervovat na prodejně?
Ano můžete, po vytvoření objednávky zadáte jako způsob dopravy, osobní odběr na prodejně. 

Kdy si mohu vyzvednout zboží na prodejně z vytvořené objednávky přes E-Shop?
Každý všední den do 24 hod. od přijetí objednávky je zboží nachystáno k vyzvednutí, obvykle je zboží připraveno do 4 hod. od přijetí objednávky. O připravenosti zásilky k vyzvednutí, Vás budeme informovat emailem nebo přes telefon. 

Kdy je připravena a odeslána objednávka při výběru dopravy PPL, Zásilkovna?
Každý všední den do 24 hod. od přijetí objednávky je zboží nachystáno k odeslání, obvykle je zboží připraveno k odeslání do 4 hod. od přijetí objednávky. Objednávky doručené do 12:00, odesíláme ještě ve stejný den přijetí objednávky. 

Jakým způsobem mohu zaplatit objednané zboží přes E-shop? 
Předem na účet, v hotovosti / kartou na prodejně, na dobírku při převzetí, předem kartou přes platební bránu ČSOB.  

Kdy doručíme Vaši objednávku, při výběru dopravy ZOO ROOM v okruhu 20Km od Jevíčka?
Všechny objednávky doručené do čtvrtka (12:00), doručujeme každý pátek v čase 9:00-15:00. Objednávky přijaté ve čtvrtek po 12:00, budou přesunuty na pátek následujícího týdne. 

Jakým způsobem mohu zaplatit objednané zboží přes E-shop, při dopravě ZOO ROOM v okruhu 20 Km od Jevíčka?
Při doručení zboží naší dopravou ZOO ROOM v okruhu 20Km od Jevíčka, můžete zaplatit objednávku předem na účet, v hotovosti našemu kurýrovi při doručení, nebo v hotovosti / kartou na prodejně. 

Kde zjistím, že se nacházím v doručovacím okruhu 20Km ?
Podívejte se do sekce vše o nákupu, tam zjistíte, jestli se nacházíte v okruhu doručení naší dopravou.

 
Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.